فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش

ساخت وبلاگ

الگوی عادت سازی

چقدر طول میکشد که عادت جدیدی را به وجود آوریم؟

این زمان ممکن است از یک ثانیه تا چند سال طول بکشد . تمایلات و احساسات برای کسب اهداف و اتخاذ تصمیمات برای یک موضوع مشخص ، تعیین کننده‌ی سرعت پرورش یک عادت هستند.افراد زیادی در مورد کاهش وزن فکر و صحبت میکنند و میخواهند بع تناسب اندام برسند. این فرآیند ممکن است سال‌ها طول بکشد. اما یک روز پزشک به آن‌ها می‌گوید: « اگر وزنتان را کم نکنید و وضعیت جسمی‌تان را بهبود نبخشید ، در معرض خطر مرگ قرار میگیرد».

فکر مرگ باعث میشود بلافاصله رژیم غذایی بگیرند، ورزش کنند و سیگار را ترک کنند تا به فردی سالم تبدیل شوند. روان‌شناسان از این مسأله به « تجربه‌ی مهم احساسی» یاد میکنند. اگر تجربه‌ای آمیخته از لذت یا درد در شما به وجود بیاید ، تا آخر عمر آن عادت را خواهید داشت .
مثلاً اگر دست خود را روی شی‌ء داغی گذاشته یا سیم برق را لمس کنید، به شما شوک وارد می‌شود. این تجربه شاید فقط یک ثانیه طول بکشد ، اما برای همه‌ی عمر عادت نگذاشتن دست روی جسم داغ یا نگرفتن سیم برق را در خود خواهید داشت.

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : الگوی عادت سازی, عادت جدید, هفت پله تا عادت جدید, قدرت اراده, تصمیم گیری, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 21 اسفند 1393 ساعت: 15:54

اصول سخنرانی | سخنوری | فن بیان

از مهمترین اصول اجرای یک سخنرانی خوب تمرین آن قبل از انجام است. انجام خوب هر کاری نیاز به تمرین دارد.
از رایجترین مشکلات سخنران ها اینست که زمان را رعایت نکرده و موجب میشوند رئیس جلسه چند بار به آنها تذکر دهد. با این تذکرات هم دقت سخنران و هم توجه حضار کم میشود و در آخر، سخنران ممکن است مجبور شود سخنرانی را نیمه تمام رها کند. سعی کنید در تمرین سخنرانی، آنرا زودتر از زمان تعیین شده تمام کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش فن بیان - اصول سخنرانی - هنر گویندگی و گفتکو

 


 
فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : سخنرانی خوب, سخنوری, سخنران, آموزش فن بیان, اصول سخنرانی, هنرگویندگی, متقاعد کردن دیگران, فن بیان, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت: 19:12

« شما به همان چیزی تبدیل خواهید شد که اکثر مواقع در موردش فکر میکنید». اگر میخواهید ثروتمند بوده و به آرزوهای مالیتان برسیدف از همان تفکری استفاده کنید که صدها هزار نفر را میلیونر کرده است.
نکته مهم در خصوص الگوهای فکری میلیونرها این است که ، آنها اکثر مواقع به استقلال مالی فکر میکنند. آن‌ها از نقطه‌ای مشخص در زندگی ، بر اهداف عالی معینی تمرکز کرده و خود را مقید به اجرای فعالیت‌هایی برای کسب آن اهداف کرده‌اند. آن‌ها زندگی مالی خود را سازمان‌دهی کرده و دخل و خرج خود را طوری تنظیم کرده‌اند تا به اهداف مالیشان برسند.

دانلود کنید: کتاب روانشناسی ثروت

‌پس انداز یا ولخرجی

مردم عادت‌های متفاوتی در مورد پول دارند. اکثر آنها به جای فکر کردن به پس انداز و استقلال مالی به این فکر هستند که چه طور  پولشان را خرج کنند و از این ول‌خرجی لذت می‌برند. در سال 2002 یک و نیم میلیون آمریکایی اعلام ورشکستگی کردند.
هر فردی در زندگی خود به یک تقاطع میرسد. یک سوی این تقاطع به اندوختن و پس انداز نمودن پول ختم شده و مسیر دیگر به ول‌خرجی و مقروض شدن ختم خواهد شد. مانند فردی عاقل  بالغ، خودتان یکی از این دو مسیر را انتخاب کنید .

 

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : کتاب روانشناسی ثروت, میلیونر شدن, ثروتمند شدن, استقلال مالی, مانند یک میلیونر فکر کنید, پولدار شدن, پول, میلیونر, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 118 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت: 19:10

شیوه ها و مهارت های مطالعه موثر

با کمی آمادگی سازی می توانید کاری کنید تا در مطالعاتتان موفق باشید. سعی کنید عادات زیر را در خود پرورانده و به آنها احترام بگذارید

 

بیشتر بخوانید: 6 تکنیک باورنکردنی برای تقویت حافظه

  • مسولیت امور خود را به عهده بگیرید

بدانید که برای موفق شدن شما باید در مورد اولویت‌ها، سرمایه زمان و منابع خود تصمیم قاطع بگیرید.

  • در مورد اصول کلی و اینکه چه چیزی با ارزش است خودمحور باشید

اجازه ندهید که دوستان و اطرافیانتان به شما دیکته کنند که چه چیزهایی برای شما مهم و چه چیزهایی مهم نیست.

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : مطالعه موثر, مهارت های مطالعه, تقویت حافظه, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت: 19:08

"حتی اگر نابغه نباشید، می توانید از استراتژی های نابغه هایی مانند ارسطو و انیشتین استفاده کنید تا قدرت ذهن خلاق خود را برای داشتن آینده ای بهتر به کار بگیرید.

راهبردهای زیر شما را تشویق به تفکر موثر در رسیدن به راه حل مشکلات می کنند. "این استراتژی به سبک های تفکر نوابغ و دانشمندان خلاق در علم، هنر و صنعت در طول تاریخ متداول است".

 

تفکر به شیوه نوابغ

 

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : استراتژی نابغه, تفکر نوابغ, تفکر موثر, تفکر به شیوه نوابغ, قدرت ذهن خلاق, تجسم خلاق, , نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت: 19:04

دانلود کتاب قدرت جذبه - برایان تریسی - ترجمه خدیجه مالمیر

 برایان تریسی یکی ازسخنرانان تجاری طرازاول امریکا پرفروشترین مولف و یکی از مشاوران ومربیان در امر رشد فردی و حرفه ای در جهان امروز است او هر ساله برای 250 هزار نفر درباره موضوعات زیادی از موفقیت و رهبری فردی تا کارایی مدیریتی خلاقیت و فروش سخنرانی میکند. او به همراه کمبل فریزر برنامه مشاوره و رهبری پیشرفت و برنامه آموزش برتری را تالیف کرده است. ران ارون درانگلستان به دنیا آمده وتحصیل کرده است. او به عنوان یکی ازمربیان مهم گفتار در جهان شده است. وی سالهای زیادی از زندگی حرفه‌ای برجسته اش را به بازیگری و کارگردانی و به عنوان استاد هنرهای تاتر در ایالات و سایر کشورها مشغول بود و سپس تجربه های وسیع نمایشی  خود رادر توسعه  مهارت‌های فروش در دنیای تجارت به کار بست .

قسمتی از متن کتاب قدرت جذبه:

برای رسیدن به قله باید از قدرت جذبه برخوردار بود. جذبه همه چیزاست وهیچ چیزنیست. تلاش و پشتکار، ظاهر و نحوه راه رفتن ، تناسب اندام ، صدا وآرامش در رفتار و حرکات، خوش قیافه یا زیبا بودن اصلا لازم نیست. تنها چیزی که نیازدارید (جذبه) است . شما میتوانید تنها با تمرین بعضی از روش‌ها وتکنیک های برقراری ارتباط ، که امروزه توسط بانفوذ ترین وتاثیر‌گذار‌ترین افراد دنیا به کار میروند را بیاموزید تا فردی خون گرم ، صمیمی، دوست داشتنی و با جذبه باشید. توانایی شما برای اینکه فردی با جذبه و کاملا دوست داشتنی و خوش رو باشید بیش از هر خصوصیت دیگری (درهای موفقیت) را  به رویتان خواهد گشود.
به این ترتیب بیشترمردم شما را دوست داشته و رفتار صمیمانه ای  با شما خواهند داشت  تمایل آنها به دیدار شما بیشتر میشود، به صحبت‌های شما گوش میدهند ،  درجمع شما حضور پیدا کرده و شما را به جمع خود دعوت میکنند. با آموختن حقایق ساده درباره‌ی جذبه و تمرین تکنیک‌های که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، میتوانید تاثیر گذاری و بهره مندی از تعاملات خود با دیگران را به طور چشم گیری افزایش دهید. ازخانواده خود شروع کنید و آن رابه تمامی افرادی که ملاقات میکنید  گسترش دهید.

 دانلود رایگان کتاب قدرت جذبه

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت: 15:39

دانلود کتاب فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند - برایان تریسی

 

نام کتاب : فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند 

نویسنده : برایان تریسی

مترجم : مهدی قراچه داغی

تعداد صفحات : 165

فرمت کتاب : pdf

زبان کتاب : فارسی

 

توضیحات :

شما انسان کاملا" خوبی هستید . شما شایسته یک زندگی عالی هستید ، یک زندگی پر از موفقیت ، خوشبختی ، لذت و هیجان . شما حق دارید که روابطی خوشایند داشته باشید ، از سلامتی عالی بهره مند باشید ، کار ارزشمندی بکنید و به استقلال مالی برسید . اینها مقصود و منظور زندگی و حق مادرزادی شما هستند . شما برای موفقیت مهندسی و طراحی شده اید تا از سطح بالای عزت نفس ، احترام به خود و غرور و سربلندی مشخصی برخوردار باشید . شما از استعدادهای دست نخورده و توانمندیهای بالقوه برخوردارید که اگر به درستی از آنها استفاده کنید ، می توانید به آنچه در زندگی می خواهید دست پیدا کنید . کتاب پیش رو نوشته برایان تریسی یکی از نویسندگان مطرح در زمینه موفقیت و روانشناسی می باشد که برای استفاده شما عزیزان آماده شده است.

 همین الان دانلود کنید

دانلود رایگان کتاب فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کند - برایان تریسی - ترجمه مهدی قراچه داغی

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : دانلود کتاب فکرتان را عوض کنید تا زندگیتان تغییر کنید,برایان تریسی,دانلود کتاب برایان تریسی, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 225 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت: 14:12

در رواﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ وﺟﻮد دارد ﮐﻪ ﻣﯽ ﮔﻮید اﮔﺮ ﺗﺼﻮیری از آﻧﭽﻪ را ﻣﯽ ﺧﻮاهید و ﻣﺎیلید ﮐﻪ بشوید ﺑﻪ ﻣﺪت ﮐﺎﻓﯽ در ذﻫﻦ ﺧﻮد ﻣﺠﺴﻢ کنید ﺑﻪ زودي دقیقا ﻫﻤﺎن چیزی ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮدید می شوید .

روزي روزﮔﺎري زﻧﯽ ﺑﻮد ﮐﻪ ﺣﺪوداً 30 ﺳﺎل از ﺳﻨﺶ ﻣﯽ ﮔﺬﺷﺖ. ازدواج ﮐﺮده ﺑﻮد و داراي دو ﻓﺮزﻧﺪ ﺑﻮد. ﻣﺎﻧﻨﺪ بسیاری از ﻣﺮدم، او ﻫﻢ در ﺧﺎﻧﻪ اي ﺑﺰرگ ﺷﺪه ﺑﻮد ﮐﻪ ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ ﻣﻮرد اﻧﺘﻘﺎد ﻗﺮار ﻣﯽ ﮔﺮﻓﺖ و واﻟﺪﯾﻨﺶ ﺑﺎ او رﻓﺘﺎر ﻣﻨﺼﻔﺎﻧﻪ اي ﻧﺪاﺷﺘﻨﺪ. در ﻧﺘﯿﺠﻪ او اﺣﺴﺎﺳﯽ عمیق از ﺣﻘﺎرت و ﻋﺰت ﻧﻔﺲ ضعیف داﺷﺖ. ﻣﻨﻔﯽ و ﻫﺮاﺳﺎن ﺑﻮد. اﻋﺘﻤﺎد ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﻧﺪاﺷﺖ. ﺧﺠﺎﻟﺘﯽ ﺑﻮد و ﺧﻮد را زﻧﯽ ارزﺷﻤﻨﺪ ﺑﻪ ﺣﺴﺎب ﻧﻤﯽ آورد. ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮد از اﺳﺘﻌﺪاد ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮﺧﻮردار ﻧﯿﺴﺖ.

یکی از روزﻫﺎ، در ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻓﺮوﺷﮕﺎه راﻧﻨﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﺮد، اتومبیل دیگری از ﭼﺮاغ ﻗﺮﻣﺰ ﻋﺒﻮر و ﺑﺎ اتومبیل او ﺗﺼﺎدف ﮐﺮد. وﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﻫﻮش آﻣﺪ، ﺧﻮد را در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن یاﻓﺖ. ﺣﺎﻓﻈﻪ اش را از دﺳﺖ داده ﺑﻮد می توانست ﺣﺮف ﺑﺰﻧﺪ، اﻣﺎ ﮔﺬﺷﺘﻪ اش را ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻧﻤﯽ آورد.

اﺑﺘﺪا، ﭘﺰﺷﮑﺎن ﮔﻤﺎن ﻣﯽ ﮐﺮدﻧﺪ ﮐﻪ این یک ﻧﺎراﺣﺘﯽ ﻣﻮﻗﺘﯽ اﺳﺖ، اﻣﺎ ﻫﻔﺘﻪ ﻫﺎ ﮔﺬﺷﺖ و ﺣﺎﻓﻈﻪ او ﺑﻪ ﺟﺎي اول ﺧﻮد ﺑﺎز ﻧﮕﺸﺖ. ﺷﻮﻫﺮ و ﻓﺮزﻧﺪاﻧﺶ ﻫﻤﻪ روزه ﺑﻪ ﻋﯿﺎدﺗﺶ ﻣﯽ آﻣﺪﻧﺪ، اﻣﺎ او آﻧﻬﺎ را ﻧﻤﯽﺷﻨﺎﺧﺖ. ﻣﻮردی اﺳﺘﺜﻨﺎﯾﯽ ﺑﻮد. بسیاری از ﭘﺰﺷﮑﺎن و ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن ﺑﻪ دﯾﺪﻧﺶ می آﻣﺪﻧﺪ ﺗﺎ او را آزﻣﺎﯾﺶ ﮐﻨﻨﺪ و از ﺷﺮاﯾﻄﺶ ﺑﭙﺮﺳﻨﺪ.

ﺷﺮوع دوﺑﺎره

ﺳﺮاﻧﺠﺎم، در ﺣﺎلی ﮐﻪ ﺣﺎﻓﻈﻪ اش را ﺑﻪ ﮐﻠﯽ از دﺳﺖ داده ﺑﻮد، ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ رﻓﺖ. او برای اینکه ﺑﺪاﻧﺪ ﭼﻪ اﺗﻔﺎﻗﯽ ﺑﺮاﯾﺶ اﻓﺘﺎده ﺷﺮوع ﺑﻪ ﺧﻮاﻧﺪن ﮐﺘﺎﺑﻬﺎي ﭘﺰﺷﮑﯽ ﮐﺮد و ﺑﺨﺼﻮص ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع ﺑﯽ ﻫﻮﺷﯽ و ازدﺳﺖ رﻓﺘﻦ ﺣﺎﻓﻈﻪ ﺗﻮﺟﻪ دقیق ﮐﺮد. در این زمینه ﺑﺎ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن ﻣﻼﻗﺎت و ﮔﻔﺘﮕﻮ ﮐﺮد و ﺳﺮاﻧﺠﺎم درﺑﺎره ﺷﺮایط ﺧﻮد ﻣﻘﺎﻟﻪ اي ﻧﻮﺷﺖ.ﮐﻤﯽ ﺑﻌﺪ، از او دﻋﻮت ﮐﺮدﻧﺪ ﺗﺎ در ﯾﮏ ﻫﻤﺎﯾﺶ ﭘﺰﺷﮑﯽ درﺑﺎره ﻣﻘﺎﻟﻪ اش ﺣﺮف ﺑﺰﻧﺪ، و ﺑﻪ ﺳﺆاﻻت درﺑﺎره ﺑﯽ ﻫﻮﺷﯽ ﺟﻮاب ﺑﺪﻫﺪ و اﻃﻼﻋﺎﺗﺶ درﺑﺎره ﻋﻤﻠﮑﺮد اﻋﺼﺎب را ﺑﺎ دﯾﮕﺮان در میان ﺑﮕﺬارد.

در این ﺟﺮﯾﺎن، اﺗﻔﺎق ﺣﯿﺮت انگیزی اﻓﺘﺎد. او ﺑﻪ ﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﮐﺎﻣﻼً جدید تبدیل ﺷﺪ. ﺗﻮﺟﻬﺎﺗﯽ ﮐﻪ در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن و ﺑﯿﺮون از ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺑﻪ او ﺷﺪ ﺳﺒﺐ ﮔﺮدید ﮐﻪ او ﺧﻮدش را زﻧﯽ ارزﺷﻤﻨﺪ و ﻣﻮرد ﻣﻬﺮ و ﻣﺤﺒﺖ ﺧﺎﻧﻮاده اش ارزیابی ﮐﻨﺪ. ﺗﻮﺟﻪ ﻣﺘﺨﺼﺼﺎن ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺑﻪ او ﺑﺮ ﻋﺰت ﻧﻔﺲ و اﺣﺘﺮام ﺑﻪ ﺧﻮد او اﺿﺎﻓﻪ ﮐﺮد. او تبدیل ﺑﻪ زﻧﯽ ﻣﺜﺒﺖ، ﻣﻄﻤﺌﻦ، معاشرتی، دقیق و آﮔﺎه ﺷﺪ. ﺑﻪ ﻃﻮري ﮐﻪ اﻏﻠﺐ او را ﺑﺮاي ﺷﺮﮐﺖ در ﻫﻤﺎﯾﺸﻬﺎي ﭘﺰﺷﮑﯽ دﻋﻮت ﻣﯽ ﮐﺮدﻧﺪ.

 
ﺗﻤﺎم ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻣﻨﻔﯽ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ دوران ﮐﻮدﮐﯽ او از میان رﻓﺖ. اﺣﺴﺎس ﺣﻘﺎرﺗﺶ ﺗﻤﺎم ﺷﺪ. او ﺑﻪ ﺷﺨﺺ جدیدی تبدیل ﺷﺪ. او ﻓﮑﺮش را ﻋﻮض ﮐﺮد ﺗﺎ زﻧﺪﮔﯽ اش تغییر ﮐﻨﺪ.

 
۱۲ توصیه کلیدی براي رسيدن به سعادت و خوشبختي در زندگي

۱ - فکرتان را عوض کنید

آن طور که درباره خود فکر می کنید، آن طور که به قابلیتها و توانمندیهای خود می اندیشید، کیفیت زندگی شما را رقم می زند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه میدهید، کنترل آینده خود را در دست می گیرید.

 
۲ - زندگیتان را تغییر دهید

شما با توانمندی ناب متولد می شوید. شما در زمینه های مختلف قابلیتهای فراوان دارید. در نتیجه انتقادات مخرب دوران کودکی ممکن است از شکست، ضرر و زیان، رد شدن و مورد انتقاد قرار گرفتن، بترسید. می توانید به عادتهای مخرب و علیه خود برسید و عقب بمانید. با فاصله گرفتن از این احساسات منفی، شما توانمدیهای خود را آزاد می کنید و زندگی تان را تغییر می دهید.

 
۳ - خوابهای بزرگ ببینید

شروع راستین فراهم آوردن آن زندگی که برای شما امکان پذیر است این است که برای خود پنداره ای از مکانی که می خواهید به آن برسید فراهم آورید. فرض را بر این بگذارید که به آنچه در زندگی می خواهید، می توانید دست پیدا کنید. بعد هدفهای واضح و مشخصی در نظر بگیرید، برنامه مفصلی تدارک ببینید و به رویایتان حقیقت ببخشید.

 
۴-  تصمیم بگیرید و ثروتمند شوید

از همین امروز تصمیم بگیرید که کنترل امور را در دست بگیرید. کاری را که دیگران کرده اند و به آن رسیده اند، انجام بدهید. دقیقا مشخص کنید می خواهید چه در آمدی داشته باشید، و پیوسته به این میزان در آمد فکر کنید. آنچه را که دیگران کرده اند، شما هم می توانید بکنید.

 
۵- سر رشته امور زندگی خود را در دست بگیرید

شما در زندگی خود یک نیروی خلاق هستید. آنچه که هستید یا خواهید شد، بستگی به این دارد که چه کاری می کنید یا چه کاری نمی کنید. از امروز مصمم شوید که صد در صد مسئولیتهای در قبال خود را بپذیرید. کسی را سرزنش نکنید، عذر و بهانه نیاورید. قدرت شخصی خود را اعمال کنید و کنترل اندیشه، کلمات و اعمال خود را در دست بگیرید. حاکم بر سرنوشت خود گردید.

 
۶- برای رسیدن به سطح بهترینها متعهد شوید

بزرگترین پاداشها و رضایت خاطر نصیب کسانی می شود که در هر کاری که می کنند خوب و عالی هستند. تصمیم بگیرید که در سطح ۱۰ در صد بالای حرفه خود قرار بگیرید. ببینید در کدام یک از مهارتهای کلیدی باید به حد عالی برسید، عملکرد عالی را هدف خود قرار بدهید، برنامه ریزی کنید و بعد همه روزه برای بهتر شدن تلاش کنید.

 
۷-  به اشخاص بها دهید

کمیت و کیفیت روابط شما بیش از هر عامل دیگری روی موفقیت و خوشبختی شما اثر می گذارد. سعی کنید روابطی مبتنی بر اعتماد و اطمینان با اشخاصی که در زندگی شما مهمند ایجاد کنید. شبکه سازی کنید تا بر میزان تماسهای خود بیفزایید. با اشخاص موفق و مثبت ارتباط برقرار کنید و همفکری نمایید.

 
۸- مانند یک نابغه فکر کنید

شما در واقع یک ذهن، همراه با یک تن هستید. شما همان اندیشه خود هستید. شما از این توانمندی بر خوردارید که بهتر بیندیشید. وقتی مانند هوشمندترین مردم فکر می کنید، خیلی زود به همان نتایج آنها دست پیدا می کنید.

 
۹- از نیروهای ذهن خود استفاده کنید

ایدها و نقطه نظرها منابع اصلی ثروت بشمار می آیند. هر چه برای رسیدن به هدفهای خود نظرات بیشتری داشته باشید، طبق قانون احتمالات، بیشتر به ایده ای که به شما کمک کند دست پیدا می کنید. توانایی شما در خلق ایده نامحدود است. بنابراین آینده شما هم نا محدود است.

 
۱۰- اندیشه خود را در خدمت بگیرید

راهکارهای اندیشه مهمی وجود دارند. این راهکارها، شیوه هایی هستند که اشخاص موفق درهمه جا از آنها استفاده می کنند. هر یک از این روشهای تحلیل و ارزیابی موقعیت شما می تواند بینش و فراستی در اختیارتان قرار بدهد که چشم انداز شما را در زندگی تغییر بدهد. هر چه ابزار فکری شما بیشتر باشد، زندگی بهتری می توانید برای خود ایجاد کنید.

 
۱۱-  آینده خود را خلق کنید

توانایی نگاه کردن به آینده و بعد برداشتن قدمهایی که آینده مورد نظر شما را تامین کند، یکی از علل موفقیت همه مردمان موفق در طی تاریخ بوده است. انسانها موثر زندگی خود را به دقت برنامه ریزی می کنند و مشکلات احتمالی را در نظر می گیرند. در نتیجه در مقایسه با اطرافیان خود، بهتر فکر می کنند و بهتر تصمیم می گیرند.

 
۱۲- عالی زندگی کنید

دنیای پیرامون شما با توجه به دنیای درون شما شکل می گیرد. خشنود ترین و پر در آمد ترین اشخاص در هر زمینه ای در زندگی، کسانی هستند که منش عالی دارند. وقتی زندگی خود را پیرامون دو کیفیت استحکام شخصیت و شجاعت استوار می کنید، همه در ها به رویتان گشوده می شود و شما تبدیل به یک انسان شاد و خوشبخت می شوید. شما اندیشه و زندگی خود را تغییر می دهید.

 

دانلود رایگان کتاب های برایان تریسی

کتاب قدرت بیان - برایان تریسی

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : دانلود رایگان کتاب های برایان تریسی,کتاب قدرت بیان , برایان تریسی,فکرتان را عوض کنید تا زندگی‌تان تغییر کند, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 92 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت: 13:46

راز ثروتمند شدن چیست؟
ثروت، محصول توانایی اندیشیدن است. شاید به نظر، غیرممکن باشد امّا شما از قبل می دانید که چگونه ثروتمند شوید ولی این دانش را زیر ترس و تردیدی که سال ها در درون تان انباشته اید، دفن کرده اید.این لایه های سیاه و تیره را که مانع از شکوفایی افکار مثبت می شوند، از بین ببرید. بگذارید ذهن تان به دورانی که ترس و تردیدی دروجودتان نبود و همه چیز ممکن بود پرواز کند، آنوقت هرچه به ذهن تان می رسد را بنویسید. این اوّلین تمرین اندیشیدن مانند یک شخص پولدار است.

ذهنیت ما نسبت به توانگری از دوران کودکی با دیدن عملکرد و شنیدن حرف های مالی بزرگترها تغذیه می شود. تمام ذهنیت شما نسبت به پول و اینکه شایسته ی چه موقعیتی هستید، از کودکی نشأت می گیرد. پس برای توانگر شدن باید ذهنیت خود را عوض کنید. یعنی دیدگاه تان را نسبت به پول و ارزش خود، دگرگون سازید. برای این کار، افکار تازه و مثبت را وارد ذهن تان کنید.

ذهن پولدار خود را گسترش دهید

آینده ی مالی خود را چگونه می بینید؟ آیا خود را فردی تنگدست یا با وضعیت مالی متوسط تصور می کنید؟ اگر چنین است بدانید که همیشه در فقر و تنگدستی باقی خواهید ماند. هر کسی به اندازه ای ثروتمند می شود که می اندیشد، پس خود را آنقدر که می خواهید پولدار تصور کنید. ببینید دوست دارید با پول تان چه کارهایی انجام دهید و این رؤیاها را بنویسید و جلوی چشم تان بگذارید. در طی روز چندین بار» من پولدارم « را  تکرار کنید بعد از مدّتی بازتاب این ذهنیت را در کارهایتان می بینید و فرصت های  سودآور بیشتری به سوی خود جذب می کنید.

نگرش خود را نسبت به ثروتمندان تغییر دهید

اگر افراد ثروتمند را آدم هایی حریص، خودخواه، پر افاده و غیر قابل اعتماد می دانید پس تعجّبی ندارد که پولدار نباشید! چون ذهن تان، شما را از تبدیل شدن به کسی که دوست ندارید، باز می دارد. بنابراین با تمرکز بر منش افراد متموّلی که تحسین شان می کنید، معنای ثروتمند بودن را در ذهن تان تغییردهید. مثلاً بیل گیتس که بنیانگذار مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد دنیاست، همراه همسرش،سازمان خیریه بیل و ملیندا را تأسیس نموده که فقط او و همسرش، سالانه میلیون ها دلار به این خیریه کمک می کنند. توجه به تأثیرات مثبت انسان های پولدار، از مقاومت ذهن در برابر این امر می کاهد و راهی پیش پایتان می گشاید که به این افراد بپیوندید.

اهداف بلند مدت برگزینید و در انتظار پاداش آنها باشید

موفّق ترین انسان ها، کسانی هستند که اهداف بلندمدّت بر می گزینند و هر روز، در جهت رسیدن به آنها گام بر می دارند و زندگی شان را با مقتضیات رسیدن به آن اهداف، هماهنگ می کنند. اگر رؤیای ثروتمند شدن دارید باید رسیدن به آن را به بعضی کارها و تصمیم های روزانه تان مقدم بشمارید. برایان تریسی که تاجر و نویسنده کتاب هایی است که فروش بسیار بالایی دارند، می گوید با تلاش برای رسیدن به اهداف بلندمدّت و تسلیم نشدن در برابر وسوسه ی خرج های بی جا، سرانجام به استقلال مالی می رسید.

بدانید که لیاقت ثروتمند شدن را دارید

فکر می کنید لایق چه سطحی از زندگی هستید؟ برای پاسخ به این پرسش وقت کافی بگذارید، زیرا کل زندگی تان بر پایه ی این پاسخ تعریف می شود. اگر فکر می کنید لایق یک زندگی مرفه و سطح بالا نیستید، بنابراین هرگز به این جایگاه نمی رسید. امّا اگر آرزو دارید که در شاهراه ثروت گام بردارید باید از صمیم قلب، خود را لایق آن بدانید.

 

دانلود رایگان

دانلود رایگان کتاب روانشناسی ثروت

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : راز ثروت, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت: 12:43

کتاب قدرت بيان - برايان تريسی - مترجم پروين آقايی

این کتاب فراتر از اصول صحبت کردن است و قوی‏‎ترین اسرار را برای شما فاش می‏کند تا به کمک آنها دیگران را با سخنرانی‏هایتان تحت تاثیر قرار بدهید و نه تنها با دیگران ارتباط موثر برقرار کنید، بلکه با مهارت، ذهن آنها را در رابطه با مسائلی که برای موفقیت‏تان ضروری هستند تغییر بدهید.
این کتاب موثر که سرشار از استراتژی‏های اثبات شده – و حتی دارای یک فصل ویژه درباره ارائه سخنرانی‏ های ترغیب ‏کننده تجاری است، به شما کمک می‏کند سریع‏تر در حرفه‏تان پیشرفت کنید، مورد احترام دیگران قرار بگیرید و به بزرگترین اهدافتان برسید.
 


فهرست کتاب قدرت بیان نوشته برایان تریسی
مقدمه – حرف بزن تا برنده شوی
فصل اول – هنر صحبت کردن و فن بلاغت
فصل دوم – برنامه‏ ریزی و آمادگی تسهیل شده است
فصل سوم – اعتماد به نفس و تسلط ذهنی؛ از بین بردن ترس از صحبت کردن میان جمع
فصل چهارم – در برخورد با همه مخاطبان، قوی باشید

فصل پنجم – تسلط بر سخنرانی در گروه‏های کوچک
فصل ششم – تسلط در جلسات و مذاکرات در گروه‏های کوچک
فصل هفتم – تلسط به تریبون؛ تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان زیاد
فصل هشتم – تسلط صوتی؛ تکنیک‏های قوی صدا
فصل نهم – ترفندهای تجارت؛ تکنیک‏های سخنران برتر
فصل دهم – کنترل محیط
فصل یازدهم – سخنرانی را با موفقیت تمام کنید؛ مخاطبان را مشتاق رها کنید
فصل دوازدهم – سخرنانی‏های ترغیب کننده تجاری

در کتاب قدرت بیان نوشته برایان تریسی می‏آموزید که :
جلوی مخطابان با اعتماد به نفس، خوش بین و راحت باشید
از همان ابتدای خسرناین توجه مخاطبان را جلب کنید
برای مشارکت دادن شنوندگان از زبان بدن، ابزار و تکنیک‏های صوتی استفاده کنید
به صورت یکنواخت از نکته‏ای به نکته دیگر اشاره کنید
از شوخ طبعی، داستان، نقل قول و سوالات با مهارت استفاده کنید
تردید مخاطبان را از بین ببرید
سخنرانی را با اقتدار تمام کنید

لینک دانلود رایگان کتاب قدرت بیان

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : دانلود کتاب قدرت بیان,برایان تریسی,مترجم پروین آقایی,دانلود رایگان کتاب قدرت بیان,قدرت بیان, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت: 16:07

دانلود کتاب قانون توانگری نوشته کاترین پاندر - ترجمه گیتی خوشدل

درباره کتاب قانون توانگری اثر کاترین پاندر :
مترجم : گیتی خوشدل
«قانون خلاقیت این است که به جای این که آرزوهای دیرین خود را با این بهانه که رویاهایی محال هستند سرکوب کنید، به طرزی سازنده به آن ها بنگرید. یعنی بدانید که آرزوهای راستین شما چیستند، و آن گاه از آرزوهایتان فهرستی تهیه کنید. به طور منظم به سراغ آن ها بروید و در صورت لزوم آن ها را عوض یا جا به جا کنید. وقتی آرزوهایتان را می نویسید، جایگاه ذهنی آن ها نیز منظم می شود.» می خواهم دیگر بار وعده ی گوته را به یادتان آورم: «انجام آن چه را که می توانی یا می اندیشی که می توانی، آغاز کن! در جسارت، نبوغ و اقتدار و اعجاز نهفته است.»


دانلود کتاب قانون توانگری نوشته کاترین پاندر - ترجمه گیتی خوشدل

نام کتاب : قانون توانگری

نویسنده : کاترین پاندر

مترجم : گیتی خوشدل

تعداد صفحات : 351 صفحه

زبان : فارسی

نوع فایل : PDF

حجم فایل : 3 مگ

 

لینک دانلود :

http://www.seminarema.com/ebook/544-download-ghanone-tavangari.html

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : قانون توانگری,دانلود کتاب قانون توانگری,دانلود رایگان کتاب قانون توانگری,نوشته کاترین پاندر,ترجمه گیتی خوشدل, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 883 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت: 15:56

چگونه مُچ دروغگو ها را بگیریم؟ تشخیص دروغ با مشاهده زبان بدن

انسان‌ها به این جهت با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند که محتویات داخل مغزشان را به همدیگر بگویند. برای بیان چیزهایی که در مغز می‌گذرد راه‌های مختلفی داریم. صحبت کردن، نوشتن، استفاده از دود، شمشیر، قمه، چماق و نانچیکو و … در نهایت استفاده از حرکات بدن. ما می‌توانیم حالات مختلف روحی خود را هم با استفاده از این ابزار برای سایر انسان‌ها بازگو کنیم. با این حال هنگامی که به صورت حضوری با کسی ملاقات می‌کنیم به نظر می‌آید بیشتر از ابزار کلامی برای برقراری ارتباط استفاده می‎کنیم. چیزی که ما را از سایر حیوانات متمایز می‌کند. یعنی زبان پیچیده‌ی انسانی. هر کدام از ماها که تعداد زبان‌های بیشتری بلد باشد می‌تواند با افراد بیشتری ارتباط برقرار کند و سر از محتویات مغزشان در بیاورد. اما زبان تنها عضوی نیست که می‌تواند منظور انسان را به افراد دیگر منتقل کند. اعضای دیگر بدن انسان هم قادرند معانی و مفاهیم انتزاعی مختلف را به زبانی قابل فهم در بیاورند. در واقع جالب است بدانیم که زبان سرخ که داخل حلق قرار دارد مستعدترین عضو بدن برای بیان مفاهیم ذهنی است به طوری‌که گفته می‌شود ۴۵ درصد از کار بیان مفهوم ذهنی از طریق این عضو کوچک انجام می‌شود. در واقع انسان طوری در بیان کردن مفاهیم از طریق زبان حرفه‌ای شده است، که می‌تواند خیلی بیشتر از بیان صِرفِ محتویات مغزش، از آن کار بکشد. کارهای پیچیده و هوشمندانه‌ای مثل دروغ گفتن از طریق زبان انجام می‌شود. با این حال، همان‌طور که گفتیم بقیه اعضای بدن نیز حرف می‌زنند و در اصل ۵۵ درصد از منظورهای ما را بیان می‌کنند اما از آن‌جا که انسان‌ مدت‌هاست (منظور از مدت‌ها یعنی زمانی بسیار بیشتر از ۱۰هزار سال) از زبان به‌صورت تخصصی استفاده می‌کند دلیلی نداشته تا یاد بگیرد چطور از بقیه اعضا بدن هم به همان قدرت برای بیان مفاهیم استفاده کند. (هر چند وجود زبان‌های اشاره در بین سرخپوست‌ها نشان می‌دهد که انسان تا حدود کمی راه‌های ارتباطی غیر کلامی را هم گسترش داده است). در هر صورت انسان نسبت به انتقال معنی از طریق حرکات بدن خیلی پیشرفت نکرده است و نسل بشر هنوز انقدر تکامل پیدا نکرده و هوشمند نشده که بتواند تمام توان خود را در فعالیتی مثل دروغ گفتن به کار بگیرد. به زبان خیلی ساده یعنی هر چقدر زبان انسان در موذی‌گری پیشرفت کرده است، چشم و دست و پا و … در انتقال مفاهیم خیلی ساده هستند. هر چقدر همکاری مغز و زبان در ساختن و پرداختن دروغ دقیق و بدون نقص باشد اما دیگر اعضای بدن در این گاوبندی تازه کار هستند و به احتمال زیاد گند می‌زنند به کار.

liar-by-jacopo-comanducci

تا این‌جای کار که دروغگوها از خواندن متن ما حسابی کیف کرده‌اند. اما خیال‌تان راحت. قصد ما نه این است که یک دلیل علمی برای فخر فروختن دروغگوها بتراشیم و نه این‌که نحوه دروغ گفتن مؤثر را آموزش دهیم. در واقع می‌خواهیم کار دروغگوها را حسابی سخت کنیم. پس از خواندن این مقاله متوجه می‌شوید که دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند به این راحتی به شما دروغ بگوید. هر چند که اگر می‌خواهید نظر شخصی من را بدانید باید بگویم هوشمندی غرورانگیزتری در راست گفتن وجود دارد که هوش به کار رفته در دروغگویی باید جلوی آن لنگ بیندازد.

البته این حرف‌ها به این معنی نیست که بخواهیم مردم را به دو دسته دروغگوها و راستگوها تقسیم کنیم. همه‌ی ما در زندگی گاهی پیش آمده که بنا به دلایلی از جمله ترس، سیاست، رفاقت و یا اصلاً برای خنده، حقیقت را پنهان کرده و دروغ گفته‌ باشیم. اگر لفظ دروغگو به کسی اطلاق شود معنی‌اش این است که آن فرد عادت دارد در هر موقعیتی فرت و فرت دروغ بگوید. اما برای افرادی که از دروغ متنفرند نیز ممکن است پیش بیاید که دروغ بگویند. چیزی که ما در این‌جا به شما می‌گوییم را نه تنها می‌توانید برای تشخیص انواع دروغ‌ها – چه دروغ‌های حرفه‌ای و چه آماتوری – به کار ببرید، بلکه می‌توانید با یادگیری آن سایر کارهای خود نظیر مصاحبه شغلی، خواستگاری، معامله پراید چپی و خرید طوطی سخنگو از مولوی، را نیز هَندل کنید.

How-to-catch-liars

ما مثل ریگ دروغ می‌گوییم. ( البته دور از جان آن کسانی که مجری تلویزیون ازشان می‌پرسد “آیا تابحال دروغ گفته‌اید؟” و جواب می‌دهند “اصلاً، ابداً، حتی یکبار”… فقط مشخص نیست که چرا مجسمه این افراد را در وسط میادین اصلی شهر نصب نمی‌کنند تا الگوی همه مردم شوند. )
می‌بینید… خود ما هم روی‌مان نشد همان اول کار حقیقت را مثل مرد بکوبیم روی میز… در واقع وقتی که با یک آدم غریبه سر صحبت را باز می‌کنیم احتمال این‌که در ۱۰ دقیقه اول حتماً یک دروغی از خودمان در بیاوریم، بسیار بالاست. نیازی هم نیست همه دروغ‌های‌مان قلمبه سلمبه باشد. اغلب اوقات کسی که دروغ می‌گوید یا می‌خواهد وجهه بهتری از خود بسازد یا از ترس درگیری دست به این کار می‌زند. اما کسی که مخاطب دروغ است دوست دارد واقعیت را بشنود و اگر بفهمد به او دروغ گفته‌اند فکر می‌کند که او را احمق فرض کرده‌اند. همان‌طور که گفتیم زبان دروغگوی فوق العاده‌ای است در حالی‌که اعضای بدن خیلی افتضاح دروغ می‌گویند. این‌جاست که هنر خواندن ” زبان بدن ” خودش را نشان می‌دهد.


مبانی زبان بدن

lying-25

 

اگر می‌خواهید زبان بدن را متوجه شوید باید دنبال علائم ریلکسی و اضطراب باشید. هر کسی راحت و طبیعی رفتار کرد یعنی احتمال بسیار قوی راست می‌گوید و هر کسی علامتی از اضطراب در رفتارهایش بروز کرد به این معنی است که احتمالاً دروغ می‌گوید. ابتدا بگذارید نشان‌تان دهیم اگر یک فرد احساس راحتی کند بدنش چه واکنش‌هایی از خود نشان می‌دهند. چند تا از رایج‌ترین واکنش‌های بدن یک آدم ریلکس را با هم مرور می‌کنیم :

زبان بدن مثبت :

body-language

  • فرد گوینده خیلی راحت به شما نزدیک می‌شود
  • حالت دستانش ریلکس است، دست‌ها از همدیگر باز هستند
  • می‌تواند برای مدت طولانی به صورت شما نگاه کند
  • هیچ نشانه‌ای از خجالت کشیدن ندارد، به کف زمین نگاه نمی‌کند
  • خنده‌اش واقعی است

زبان بدن منفی:

body-language-header

  • فرد گوینده از نزدیک شدن به سمت شما اجتناب می‌کند
  • دست‌ها یا پاهایش به صورت ضربدری یا بسته قرار گرفته‌اند
  • بجای این‌که به صورت شما نگاه کند سرش دائم می‌چرخد
  • نوک پاهایش به سمت شما نیست
  • موقع صحبت کردن با شما گوش، چشم، بینی و یا دست و گردنش را می‌خاراند

یک علامت کوچولو می‌تواند معانی خیلی زیادی را در بر داشته باشد. برای مثال، دست به سینه ایستادن که جزو علائم زبان بدن منفی به شمار می‌رود، می‌تواند به این دلیل باشد که طرف واقعاً سردش شده است، گاردش را بسته است و یا اصلاً این‌که حوصله‌اش از بحث سر رفته است. شاید هم یک دلیل ساده‌ای مثل بیش از حد غذا خوردن دارد. نکته این‌جاست که هر کدام از این نشانه‌ها، به تنهایی، می‌توانند گول زننده باشند از این رو برای حدس زدن درباره احوال درونی فرد مقابل، باید وقوع چند علامت را بررسی کنید. همیشه با سنجش موقعیت و نگاه کردن به چند علامت است که می‌توانید حدس قوی‌تری بزنید. مثلاً اگر وارد یک عروسی شدید و دیدید دو خانم دائم به یکدیگر می‌گویند ” تو چه خوشگل شدی ” ، ” این لباسه چقدر بهت می‌آد ” یا ” عزیزم، کدوم آرایشگاه رفتی؟” و در آن واحد سرشان را به این‌طرف و آن‌طرف می‌چرخانند و پشت گوشان را می‌خارانند و ابروهای‌شان خیلی بالا و پایین می‌رود بدانید که به احتمال ۹۹ درصد، دارند همدیگر را به‌طور نامحسوس مسخره می‌کنند.

تشخیص آدم دروغگو

یکی از بزرگترین مزایای بلد بودن زبان بدن این است که متوجه می‌شوید طرف مقابل‌تان چه مقدار از حرف‌هایش صحت دارد. البته هیچ‌گاه نمی‌توانید ۱۰۰ درصد مطمئن باشید که راست و دروغ افراد را کاملاً تشخیص می‌دهید اما با کمی تمرین می‌توانید مو را از ماست بیرون بکشید و گول حرف مفت دروغگوها را نخورید. ابتدا باید توجه داشته باشید که از چه تاکتیک‌هایی برای خواندن زبان بدن طرف استفاده می‎کنید زیرا دروغ‌های بزرگ و دروغ‌های کوچک با هم فرق دارند. چیزی که ما در این‌جا به شما خواهیم گفت تکنیک‌های تشخیص دروغ‌های گنده است. دروغ‌هایی که حسابی گوینده خود را دچار استرس و نگرانی می‌کنند. روش‌های ارائه شده توسط ما به درد تشخیص دروغ‌های کوچک نمی‌خورند. برای تشخیص دروغ‌های سبک‌تر باید مبحث Micro Expressions را بخوانید که در طی آن متخصصان می‌توانند فرد را تا حدی زیر نظر بگیرند که با آنالیز واکنش‌های بسیار کوتاه احساسی او، که به صورت ناخودآگاه در کسری از ثانیه رخ می‌دهند، از راست و دروغ حرف‌هایش سر در بیاورند. این متخصصان همیشه از افرادی که فکر می‌کنند می‌توانند ماشین دروغ‌سنج را شکست بدهند استقبال می‌کنند.

پاملا می‌یر (Pamela Meyer) نویسنده کتاب “تشخیص دروغ” (Lies potting) در این‌باره تحقیق مفصلی انجام داده است تا الگوهای رایج رفتاری زبان بدن در بین دروغگوها را پیدا کند. در طی این مطالعه پاملا دریافت که دروغگوها در حین بیان کردن دروغ‌های‌شان، رفتاری از خود بروز می‌دهند که تنها می‌توان نمونه‌ی آن‌را در بین افراد معذب پیدا کرد. البته با قارچ و پنیر اضافه…

ببند اون نیشتو .. !

یکی از سخت‌ترین کارها این است که بخواهی به دروغ خنده واقعی تحویل بدهی. در واقع همچین کاری رسماً غیرممکن است. یکی از دلایل این‌که آدم رویش نمی‌شود عکس‌های خانوادگی را نشان بقیه بدهد همین خنده‌های مصنوعی افتضاح است. دهان را که نگاه می‌کنی اندازه کاپوت کادیلاک سویل باز شده است اما هر چه بیشتر به عکس نگاه می‌کنی می‌بینی که خنده مصنوعی‌تر می‌شود. دلیل مصنوعی بودن خنده را در چشمان‌تان جستجو کنید نه در دهان. وقتی که به‌صورت طبیعی می‌خندید زیر چشمان‌تان چروک می‌شود زیرا بر اثر یک خنده‌ی واقعی لُپ‌های‌تان ناگهان بطور اتوماتیک باز شده و پوست زیر چشم را به بالا هُل می‌دهد و چروک می‌اندازد. حالا متوجه شدید که چرا می‌گوییم این کار غیرممکن است؟ خنده واقعی از درون می‌آید.

ماسمالی نکن

Lie-Detector

کسی که دروغ می‌گوید خودش هم متوجه می‌شود که مثل حالت عادی‌اش صحبت نمی‌کند، بنابراین متوجه می‌شود که باید طوری این قضیه را جبران کند. بنابراین سعی می‌کند که زیاد تکان نخورد و مثل جغد در چشمان شما زُل بزند تا اصلاً به او شک نکنید. در حالی که یک آدم نرمال خیلی ریلکس با بدنش حرکت می‌کند و نیازی هم ندارد تا برای طولانی مدت در چشم‌ هم‌صحبتش خیره شود. مضاف بر این موارد، آدم معذب یا گردنش را می‌خاراند و یا چشمانش را می‌مالد و خیلی سریع طرفینش را نگاه می‌کند. بدن به‌صورت طبیعی خیلی آرام و ریلکس رفتار می‌کند، اما هنگامی که ذهن مغشوش باشد و استرس به آدم وارد شود حرکات غیرنرمال خودشان را نشان می‌دهند. اگر به شانه آدم دروغگو دست بزنید انگار که به او برق وصل کرده‌ باشید. از جایش می‌پرد چون احساس راحتی نمی‌کند. همین‌طور نگاه مداوم چشم‌ها که می‌تواند بر ترس فرد از رو شدن دستش دلالت داشته باشد.

ماله نکش

LyingCreativity

همه این سوتی‌های غیرکلامی به کنار، زمینه سازی طرف را هم زیر نظر بگیرید. اغلب، آدم‌های دروغگو سعی دارند تا داستان‌شان با رعایت جزئیات دقیق بیان شود و اگر مورد اتهام باشند، مجازات‌هایی به مراتب بدتر از آنچه شما در نظر گرفتید را لایق ” مجرم واقعی ” می‌دانند. سؤال شما را با سؤال پاسخ می‌دهند تا برای خودشان زمان لازم برای ماله کشی و لاپوشانی جور کنند. بعضی‌های‌شان انقدر به بحث شاخ و برگ می‌دهند و بحث را فرسایشی می‌کنند که از ادامه صحبت خسته شوید و مشکل اصلی را فراموش کنید. این رفتارها را با سوتی‌های زبان بدن منفی ترکیب کنید، تا خیال‌تان راحت شود که طرف راست می‌گوید یا دروغ. معمولاً ترکیب این دو جواب درستی می‌دهد.

دوباره تأکید می‌کنیم که پارامترهای شما برای باز کردن مُچ یک دروغگو بررسی ریلکسی یا معذبی یک فرد است. بنابراین اگر فردی بنا به عادت شخصی رفتارهایی را از خود بروز می‌دهد که در مورد شخص او عادی است، نباید این‌ها را به حساب دروغگویی بگذارید. مثلاً فردی که به تازگی با او آشنا شده‌اید موقع حرف زدن تیک عصبی دارد و کار عجیب و غریبی می‌کند که در نگاه اول فکر می‌کنید این نشانگر معذب بودن و استرس داشتن و در نتیجه دروغگو بودن اوست. اما بعد از چند وقت متوجه می‌شوید که بنده خدا تیک دارد. همیشه به رفتار اطرافیان‌تان دقت کنید تا خنده و گریه واقعی آن‌ها را ببینید. اگر در برهه‌ای از زمان متوجه شدید که رفتار عادی یکی از نزدیکان شما دچار نوسان شده است، بدانید که مسئله‌ای او را عذاب می‌دهد. مثلاً اگر به رفیق‌‎تان که هیچ‎وقت فوتبال نمی‌بیند زنگ زدید و او با لحنی عجولانه از شما پرسید نتیجه بازی متالیست خارکیف و اف سی خورونتوخاروس در جام یاشاردُقُل چند چند شد؟ مطمئن باشید که او را بوکوحرام گروگان گرفته و می‌خواسته به شما آمار بدهد. البته قبل از این‌که برای نجاتش شماره آتشنشانی یا اورژانس را بگیرید توجه داشته باشید که ممکن است زود قضاوت کرده باشید. حداقل صبر کنید تا صدای خِس خِس نفس زدنش پشت تلفن را بشنوید بعد اقدام کنید. این‌همه تأکید می‌کنیم که تنها با مشاهده چند علامت به کسی مشکوک شوید به خاطر این است که نروید یقه‌ی آدم بی‌گناهی را بگیرید و پس از شرمنده شدن به او بگویید “تقصیر من نبود، در مجله بامیلو این چیزها را نوشته بودند.” از ما گفتن. در غیر این‌صورت به سر خود گول مالیده‌اید که فکر می‌کنید با دیدن یک علامت، فرق بین واقعیت و افسانه را کشف کرده‌اید.

مصاحبه شغلی و استفاده از زبان بدن

Interview

مصاحبه شغلی چیزی از خواستگاری رفتن کم ندارد. فقط در صورت موفقیت به جای این‌که یک دختر خوشگل گیرتان بیاید، دلیلی برای کوک کردن زنگ سر ساعت ۶ صبح نصیب‌تان می‌شود. نکته‌ی مشترک بین مصاحبه شغلی و خواستگاری این است که شما باید کاری کنید تا ازتان خوش‌شان بیاید. در هر دو مورد، طرفین مقابل دارای قدرت تصمیم‌گیری بیشتری هستند. در هر صورت می‌خواهیم نکاتی را از زبان بدن درباره مصاحبه شغلی به شما بگوییم که شاید به کارتان بیاید. در مصاحبه شغلی می‌توان گفت که مصاحبه شونده هیچ قدرتی ندارد و از این رو محیطی پدید می‌آید که در آن متقاضی کار معذب‌ است. کافی است تحت تأثیر این محیط قرار بگیرید و زبان بدن منفی از خودتان به نمایش بگذارید تا کارتان خراب شود. بهترین کاری که شما می‌توانید بکنید این است که با شناخت زبان بدن به صورت آگاهانه، اجازه ندهید تا حرکات غیر کلامی منفی از شما سر بزند.

شروع با جذبه از شما می‌تواند تعیین کننده باشد زیرا اثر روانی اولیه‌ای که شما بر روی مصاحبه کننده می‌گذارید شدیداً بر روی تصمیم‌گیری‌اش تأثیر می‌گذارد. لبخند بر لب داشتن، محکم دست دادن و با کلاس برخورد کردن در کنار زبان بدن مثبت که قبلاً خدمت‌تان عرض کردیم، صحنه را آماده می‌کند تا شما یک مصاحبه‌ی راحت در پیش داشته باشید. شما هیچ‎وقت نمی‌دانید که مصاحبه کننده قرار است چه‌طور شما را در مخمصه گیر بیندازد، بنابراین این‌کار هیچ‌وقت بد نخواهد بود که از حالت منفعلانه کامل دست بکشید، ابتکار عمل را در دست بگیرید و جذبه شخصی خود را به نمایش بگذارید.

انجام دادن حرکات زبان بدن مثبت که در بالا خدمت‌تان ارائه کردیم انقدر هم سخت نیست. در واقع بخشی از اضطرابی که در اتاق مصاحبه به شما وارد می‌شود مربوط به عدم آمادگی است. حتی اگر تمرکز خود را در انتهای مصاحبه از دست بدهید و حرکات زبان بدن منفی را انجام بدهید، سعی کنید اولش با اعتماد به نفس وارد شوید تا تأثیر اولیه خوبی از خود بر جای گذاشته باشید. برای آماده شدن و کاستن از اضطراب مخرب، از قبل درباره شرکتی که می‌خواهید در آن مصاحبه بدهید تحقیق کنید. می‌توانید چند سؤال مرسوم در مصاحبه‌های شغلی را به خاطر بسپارید. هر چیزی که از شما فرد ویژه‌ای ساخته است را قبل از ورود به اتاق پیش خود تکرار کنید. مطمئناً این چند حرکت اعتماد به نفس شما را بالا خواهد برد و این‌طور احساس نخواهید کرد که دست خالی وارد اتاق مصاحبه شده‌اید.

BodyLanguage1

اگر از نگاه کردن در چشمان مصاحبه کننده احساس مزخرفی به شما دست می‌دهد بهتر است چند درجه بر روی میز خم شوید تیزبینانه به دهان طرف نگاه کنید. دست زدن زیر چانه و خمار کردن چشم‌ها و فوت کردن به زُلف موها را بگذارید برای آتلیه عروسی. اگر مثل عقاب به طرف نگاه کنید آن‌گاه ظاهر یک شنونده‌ی خوب را خواهید داشت و اگر هم کمی اضافه بر سازمان حرف زدید، چهره‌ی عقابی‌تان آن‌را جبران خواهد کرد. اگر سؤالی از مصاحبه کننده پرسیدید باید به او وقت بدهید تا جواب شما را بدهد. این وقت دادن را می‌توانید با اعضای بدن‌تان نشان دهید. با قرار دادن قسمتی از انگشتان یا دست، بر روی دهان‌تان می‌توانید خیال طرف را راحت کنید که گوش‌تان به اوست و قرار نیست وسط حرفش بپرید.

یک چیز دیگر را هم بگوییم که خیال‌تان راحت‌تر شود. هیچ کدام از مصاحبه‌کننده‌ها از مریخ نیامده‌اند و همه‌شان زمانی مصاحبه شده‌اند. بنابراین برای‌شان طبیعی است که فرد مصاحبه شونده مقداری اضطراب داشته باشد. بنابراین مقدار کمی دستپاچگی کارتان را خراب نخواهد کرد. شاید بهتر باشد این‌طور بگوییم که مصاحبه کننده از شما انتظار دارد حداقل یک‌ مقدار اضطراب داشته باشد، اصلاً اگر زیادی اعتماد به نفس داشته باشید و بیش از حد ریلکس باشید ممکن است دل مصاحبه کننده را بزنید.

علی ایحال، آن قسمت از کار که مربوط به خودتان است را درست انجام دهید و امیدوار باشید تا بقیه‌اش هم برای‌تان خوب پیش برود. هر چه باشد بخش دیگر کار مربوط به انسان دیگری است و شما در مورد آن هیچ کاری نمی‌توانید بکنید. شاید همه کارهای شما درست باشد اما آن‌ها دنبال یک آدم جوان‌تر یا پیرتر باشند. از مدل کفش شما خوش‌شان نیاید یا ته ریش دوست نداشته باشند. شما که نمی‌دانید هر آدمی چه ملاک‌هایی در ذهن خود دارد. کلاً خارج از مصاحبه شغلی هم هیچ‌وقت ذهن‌تان را درگیر کارهایی که از عهده شما خارج است نکنید. فقط بر روی آن قسمتی تمرکز کنید که کاری از دست‌تان ساخته است. شناخت زبان بدن و استفاده از آن کاری است که از دست شما بر می‌آید.

مقالات مرتبط در این زمینه را بخوانید :

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : زبان بدن,مذاکره موفق,تحلیل زبان بدن,آموزش زبان بدن,موفقیت در کسب و کار, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت: 14:15

روانشناسی ثروت چیست ؟ راههای ثروتمند شدن از نگاه شما چگونه است ؟ بزرگترین راز ثروت (جذب ثروت) شما در زندگی کنونی چیست ؟

 اخطار:
 اگر به درویش مسلکی اعتقاد دارید و فکر میکنید هر کس پولدار است دزد است، این کتاب (روانشناسی ثروت) را نخوانید. ممکن است به اعتقادات تان توهین شود!
 

اگر هر راهی رفته‌اید جواب نگرفته اید، این کتاب تحولی بزرگ در زندگی مالی تان خواهد بود .
برای مطالعه این کتاب از شما متشکرم . در این کتاب مجموعه ای از روش ها ، تکنیک ها و استراتژی های اثبات شده ای را خواهید آموخت که برای کسب موفقیت های بزرگ و شادی و رضایت در همه مراحل زندگی خود میتوانید از آن ها استفاده کنید .
من رموز جذب ثروت (راز ثروت ) فراوان که با بسیاری از انسان هایی که موفق به کسب ارزشمندترین چیز در زندگی شده اند ، تمرین شده است را در اختیار شما میگذارم ، وقتی این تکنیک‌ها را آموخته و تمرین کردید ، هرگز انسانی که اکنون هستید نخواهید بود .

شما ثروتمند هستید
اولین هدف من از نگارش و جمع آوری کتاب روانشناسی ثروت این بود که به شما نشان بدهم که ثروتمندتر از آنی هستید که تابحال فکرش را میکردید.
تعجب کردید؟!حق دارید ، من میخواهم به شما نشان بدهم تا به حال بی توجه از کنار چه گنج هایی گذشتید و بعد با هم این گنج ها را استخراج کنیم و با مقیاس پول با هم بشماریم .
فکر میکنید در چه زمینه هایی در زندگیتان ثروتمندید؟ با جواب دادن به تمرین زیر به نتیجه می رسید که تاکنون در چه زمینه هایی ثروتمند هستید و در چه زمینه هایی اکنون ثروتمند نیستید.
اول فرض کنید به طرز شگفت انگیزی پول زیادی بدست آوردید، حالا به دقت به سوالات زیر جواب بدهید:


آیا پس از ثروتمند شدن :
1- دوستانتان را تغییر میدهید؟
2- شغلتان را تغییر میدهید؟
3- اتومبیلتان را عوض میکنید؟
4- آیا غذای دیگری را در رستوران میخورید؟
5- لباس های دیگری میخرید ؟
6- با شخص دیگری ازدواج میکنید؟
7- آیا به چیز دیگری میخندید؟
8- عاشق شخص دیگری میشوید؟


باید به شما تبریک بگویم ، شما در بخشهایی که پاسخ منفی دادید ثروتمندید و به هر بخشی که جواب مثبت دادید بخشی است که در آن میتوانید ثروتمند تر شوید .
آیا دلتان میخواهد دلیل اینکه در برخی از بخشهای زندگیتان ثروتمند نیستید را بدانید ؟ در بخش هایی که اکنون ثروتمند نیستید تقصیری متوجه شما نیست، تقصیر پدر و مادر و یا جامعه شما هم نیست بلکه دلیل آن این است که ذهن شما برای ثروتمند شدن به خوبی برنامه ریزی نشده است .
 
برای دانلود رایگان کتاب روانشناسی ثروت بر روی دکمه زیر کلیک کنید
 
فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : دانلود رایگان کتاب روانشناسی ثروت,روانشناسی ثروت,دانلود کتاب روانشناسی ثروت,ثروتمند شدن,راههای ثروتمند شدن,راز ثروت,جذب ثروت, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 153 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1393 ساعت: 12:54

میـتوانند از یک ارتباط سالم، جذاب و خوب ج ن س ی در طـول زنـدگی مشـتـرک خـود بهره ببرند. رضایت ج ن س ی امـری اسـت کـه در طـول زمـان و بـا هشیاری بسیار زیادی قابل دست یافتن می بــاشـد. ایــن امــر نــیــازمــنـد تعهد، سـرسـپـردگـی، تـلاش و هــمکاری هر دو طرف می باشد. زوجـیـن بـایـد اولین اولویت خود را در تطمیع کردن خواست های دیگری قرار دهند. رشد رابطه ج ن س ی در زندگی زناشویی چیزی جز آشکار کردن خود واقعی افراد نمی باشد. کمبود صمیمیت زیربنای مشکلات ج ن س ی است. زوجین باید توانایی بیان احساسات و خواست های خود را نسبت به یکدیگر داشته باشند. باید به هم بگویند که از انجام چه کاری لذت می برند و چه چیز مایه رنجش آنهاست. زن و شوهر هایی که از بیان احساسات خود عاجز هستند نمی توانند در رابطه عشقی خود پیشرفت کنند و ارتباط آنها در همان مرزهای شهوانی باقی می ماند و فراتر از آن نخواهد رفت. آنها ممکن است برای سالیان دراز در همان حدود اولیه باقی مانده و ارتباط ج ن س ی خود را همیشه با ترس نپذیرفته شدن ادامه دهند.
درگفتگوهای باز و عاشقانه هر یک از افراد می تواند به راحتی خواست ها و نیازهای خود را در راه رسیدن به ارضای ج ن س ی بی پرده بیان کند. این امر به رابطه شما، انرژی و نیرویی تازه می بخشد و روحیه ای در شما ایجاد می کند که هر روز پیش از گذشته طرف خود را بخواهید. بنابراین سعی کنید راههای متفاوت راضی کردن همسر خود را در این نوع ارتباطات پیدا کنید.
زوج هایی که در این زمینه موفق هستند، اگر چندین فرزند هم داشته باشند باز هم می توانند به راحتی وقت خاصی را برای این امر اختصاص دهند حتی اگر فرزندان آنها بسیار کوچک بوده و نیاز به حمایت و مراقبت بیشتری داشته باشند.

زوج های کاردانی که از داشتن س . ک س با یکدیگر لذت می برند تا هشتاد، نود سالگی نیز از هم خسته نمی شوند. آنها تغییراتی که در اندام های ج ن س ی شان به دلیل بالا رفتن سن ایجاد می شود را به راحتی می پذیرند. مردهایی که پا به سن می گذارند شاید در رسیدن به نعوذ و نگه داشتن آن با مشکل مواجه شوند و خانم ها نیز دچار خشکی مهبل می شوند. زوج های بالغ، که از نظر احساسی به هم نزدیک بوده و همدل می باشند به راحتی می توانند تغییر در نیازهای یکدیگر را درک کنند. آنها همدیگر را در آغوش می گیرند و عواطفشان را با یکدیگر در میان می گذارند و برای هم به منزله قوت قلب هستند. نیازها و خواست های این دسته از افراد برای طرف مقابل کاملا روشن است.

این راهها، روش های اثبات شده ای برای بازگرداندن علاقه و احساس به زندگی مشترک شما می باشد:
اولویت بندی: برقراری ارتباط ج ن س ی را اولین اولویت خود قرار دهید و هیچ گاه آنرا به “بعدا” موکول نکنید. اجازه ندهید حضور بچه ها و یا مسائل کاری مانع انجام دادن این کار شود.
زمان: برای معاشقه زمان بگذارید یا به عبارت دیگر برای این کار زمان به وجود آورید. بر روی علایق خود تمرکز کنید و وقت مناسبی را صرف بازسازی اعتماد و علاقه طرف مقابل نسبت به خودتان کنید.
لمس . کردن: دست زدن نشان دهنده عشق ورزیدن است. دستهایتان را به دست یکدیگر بسپارید، با ملایمت هم را در آغوش بگیرید و همدیگر را ببوسید. به هم به حمام بروید و دوش بگیرید.
عشق: ایجاد فضای رمانتیک، بوس و کنار، و عشوه گری از مواردی هستند که کیفیت رابطه ج ن س ی را بالا می برند.
بازی: هیجان داشته باشید، با هم شوخی کنید و راههای جدید را در س . ک س . کشف کنید.
صحبت: احساسات و خواست های خود را با یکدیگر در میان بگذارید، در مقابل گفته های او از خود واکنش نشان داده و دوباره از نو خود را نیرومند سازید.

از آن نخواهد رفت. آنها ممکن است برای سالیان دراز در همان حدود اولیه باقی مانده و ارتباط ج ن س ی خود را همیشه با ترس نپذیرفته شدن ادامه دهند.
درگفتگوهای باز و عاشقانه هر یک از افراد می تواند به راحتی خواست ها و نیازهای خود را در راه رسیدن به ارضای ج ن س ی بی پرده بیان کند. این امر به رابطه شما، انرژی و نیرویی تازه می بخشد و روحیه ای در شما ایجاد می کند که هر روز پیش از گذشته طرف خود را بخواهید. بنابراین سعی کنید راههای متفاوت راضی کردن همسر خود را در این نوع ارتباطات پیدا کنید.
زوج هایی که در این زمینه موفق هستند، اگر چندین فرزند هم داشته باشند باز هم می توانند به راحتی وقت خاصی را برای این امر اختصاص دهند حتی اگر فرزندان آنها بسیار کوچک بوده و نیاز به حمایت و مراقبت بیشتری داشته باشند.

زوج های کاردانی که از داشتن س . ک س با یکدیگر لذت می برند تا هشتاد، نود سالگی نیز از هم خسته نمی شوند. آنها تغییراتی که در اندام های ج ن س ی شان به دلیل بالا رفتن سن ایجاد می شود را به راحتی می پذیرند. مردهایی که پا به سن می گذارند شاید در رسیدن به نعوذ و نگه داشتن آن با مشکل مواجه شوند و خانم ها نیز دچار خشکی مهبل می شوند. زوج های بالغ، که از نظر احساسی به هم نزدیک بوده و همدل می باشند به راحتی می توانند تغییر در نیازهای یکدیگر را درک کنند. آنها همدیگر را در آغوش می گیرند و عواطفشان را با یکدیگر در میان می گذارند و برای هم به منزله قوت قلب هستند. نیازها و خواست های این دسته از افراد برای طرف مقابل کاملا روشن است.

این راهها، روش های اثبات شده ای برای بازگرداندن علاقه و احساس به زندگی مشترک شما می باشد:

اولویت بندی: برقراری ارتباط ج ن س ی را اولین اولویت خود قرار دهید و هیچ گاه آنرا به “بعدا” موکول نکنید. اجازه ندهید حضور بچه ها و یا مسائل کاری مانع انجام دادن این کار شود.
زمان: برای معاشقه زمان بگذارید یا به عبارت دیگر برای این کار زمان به وجود آورید. بر روی علایق خود تمرکز کنید و وقت مناسبی را صرف بازسازی اعتماد و علاقه طرف مقابل نسبت به خودتان کنید.
لمس کردن: دست زدن نشان دهنده عشق ورزیدن است. دستهایتان را به دست یکدیگر بسپارید، با ملایمت هم را در آغوش بگیرید و همدیگر را ببوسید. به هم به حمام بروید و دوش بگیرید.
عشق: ایجاد فضای رمانتیک، بوس و کنار، و عشوه گری از مواردی هستند که کیفیت رابطه ج ن س ی را بالا می برند.
بازی: هیجان داشته باشید، با هم شوخی کنید و راههای جدید را در س . ک س . کشف کنید.
صحبت: احساسات و خواست های خود را با یکدیگر در میان بگذارید، در مقابل گفته های او از خود واکنش نشان داده و دوباره از نو خود را نیرومند سازید.

--------------------------------------------------

پیشنهاد مقالات مفید برای شما :

زنان از مردان چه میخواهند؟
حلقه گمشده زندگی زناشویی
آنچه زنان از مردان می خواهند! (ویژه آقایان)
9 اشتباه مردانه در زندگی زناشویی 

--------------------------------------------------

پکیجی پر از اسرارهای زندگی زناشویی شما در سال 2015

پکیج آموزشی از عشق تا خیانت

محصول سال 2015 

برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول فوق العاده تأثیر گذار سال 2015 بر روی عکس کلیک نمایید

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : زندگی زناشویی,ازدواج,رابطه و ازدواج,زندگی زناشویی,زندگی زناشویی و همسرداری,پکیج آموزشی از عشق تا خیانت, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 85 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1393 ساعت: 16:22

این مطلب را دوبار بخوانید ...
[ زندگی زناشویی - ازدواج و همسرداری - همسرداری و زناشویی]
یک مرد فکر می کند همین که در خانه باشد نشان دهنده صمیمیت او با همسرش است، آنها حساب نمی کنند که در زمان حضور در اتاق پای کامپیوتر هستند یا فیلم می بینند یا خواب هستند یا...
تا به حال شنیده اید که زبانی که زنان حرف می زنند متفاوت از زبانی است که آقایان استفاده می کنند. مثلا وقتی یک خانم می گوید « حرفش را نزن، اصلا برایم مهم نیست »، در واقع می‌خواهد به طرف مقابل بفهماند که نه تنها موضوع برایش مهم است بلکه باعث ناراحتی اش هم شده است. اما کمتر مردی است که این موضوع را بداند و تعبیر درستی از آن داشته باشد، حالا این موضوع ساده را به تمام وجوه زندگی تعمیم دهید تا درک کنید زنان چه رازهای بزرگی هستند.

این مقاله را مطالعه نمایید: آنچه زنان از مردان میخواهند! (ویژه آقایان)

 9 اشتباه مردانه در زندگی زناشویی

 مردانی که نتوانند راز شخصیت زنان را کشف کنند خواه ناخواه دچار اشتباه های بزرگی در قبال آنها می شوند تا جایی که ممکن است زندگی و رابطه شان تحت الشعاع قرار بگیرد. در این مطلب شما را با ۹مورد از این اشتباهات رایج مردها آشنا می کنیم تا شاید کمی به مردها کمک شود که رفتار همسرشان را رمزگشایی کنند.

 9 اشتباه مردانه در زندگی زناشویی

فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش...
ما را در سایت فروش و معرفی اینترنتی سمینارها و همایش دنبال می کنید

برچسب : زندگی زناشویی,ازدواج و همسرداری,همسرداری و زناشویی,ازدواج موفق, نویسنده : سمینار ما seminarema بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت: 15:53